Ingen här?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Hej!
Tyvärr så har det varit svårt att få RKDHs medlemmar, och även andra, att använda sig av detta forum, något som jag tycker är jättesynd. Så det kommer nog bara bli lite sporadiskt som jag kommer in här i fortsättningen (jag är den enda som skriver här som det verkar). Men om du vill ha en dialog med en djurhomeopat får du gärna maila mig! Jag har även ett nyhetsbrev där jag skriver om djur och alternativbehandling 
Jag vet för lite för att säga något med subbstans i.
Jag brukar bara smygläsa. 

Men vet du hur man behandlar ledvärk och muskelvärk på stora tvåbenta däggdjur så får du gärna berätta.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejsan
Första gången jag är här och nu försöker jag bara förstå mig på hur allt fungerar. Har i alla fall lagt upp lite foton i album och skrivit en kort presentation.
Hälsningar
Ann-Britt
Hej och välkommen.

Jag vill också gärna lära mig mer om homeopatiskbehandling för djur…så får ni lite snurr på sajten så tittar jag gärna in allt som oftast.
Väck en massa gamla vilande trådar Ians, så kommer nog många tillbaks.

#6 en bra idé 
Dött nu igen…

Men vilken spännande sajt! Jag kan inte särskilt mycket om homeopati (vare sig för djur eller människor) men tycker ändå att det är intressant!
Så jag kommer att läsa och botanisera runt här!
Vad jag skulle önska är, dock, att sajten bytte namn - till
Djurhomeopati.ifokus.se
Det skulle locka över en mängd massa människor till sajten, tror jag alldeles övertygat! Jag tror också att sajter, i särskilt speciella fall, kan få byta namn. RKDH - säger ingenting till de som inte är involverade och vet vad RKDH är… Googlar man på Djurhomeopati och inte känner till RKDH så tror jag det är svårt att få människor att lockas in.
Det var mina tips - och jag hoppas ni som är ansvariga för sajten får en liten kick nu till nyår och får fart på sajten igen! Den kan ju bli hur kul som helst! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Klart intressant, men vi saknar en kunnig som kunde hålla i tömmarna.

#10 synd för som sagt det hade kunnat bli riktigt bra!
#10 synd för som sagt det hade kunnat bli riktigt bra!
#9 Håller med! Byt namn på sajten!
Värd och Medarbetare har inte varit inloggade på mycket länge.
Det finns således inte någon aktiv värd.

Håller med er andra. Väldigt synd att det är stendött här.
Livet kan vara krokigt, men aldrig utan mening!
C'est la vie.
Man kan bara hoppas på att något händer.